Retro-Citatet

"Jag skulle inte vilja råda någon att börja skriva spel. Det är en mycket arbetsam tillvaro. Alla får väl lust att lägga av. Det är ju alltid programmerarna som får ta alla smällarna när producenterna inte klarar av sitt arbete. Det finns ingen verksamhet som sköts som spelindustrin."
- Intervju med Mark McCubbin från 1991-

2010-08-22

Semester-tider

Nu drar jag iväg på en veckas semester och det känns ärligt talat som om jag behöver den. Förutom patiens har jag bara ett spel med mig under veckan: Shining Force II som skall avklaras har jag tänkt mig. Jag misstänker dock att det kan bli ont om tid till det. Den som lever får se.

Medan jag är borta så kan ni ju passa på att prenumerera på mitt Twitter-flöde, bli fans på Retroguidens Facebook-sida eller varför inte skicka ett mail med ros, ris, förslag, tips och annat? Är ni riktigt stora fans så har jag inget emot om ni klickar på bidragsknappen nere till höger, då är ni med och bygger Retroguiden 2.0 - en ännu bättre portal till retroupplevelser och spelhistoria.

Inga kommentarer: